Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkanie odbędzi
Konferencja 15.11.2013 Giełda Papierów Wartościowych, Warszawa…
Kobiety rodzą dzieci coraz później, po 35. a nawet 40. roku życia. Jaki wpływ ma to na dziecko i samą kobietę? Czy późne macierzyństwo wszystkim służy?Z biologicznego punktu widzenia najlepszym okresem do rodzenia dzieci j
Inseminacja to najstarsza i jedna z najprostszych technik wspomaganego rozrodu, a tym samym metoda najbardziej dostępna dla pacjentów. Jednak ze względu na wiele czynników: demograficznych, medycznych i społecznych, ale przede wsz
W ramach pomocy humanitarnej dla Syrii, Światowy Program Żywnościowy ONZ (WFP) wdraża innowacyjny program voucherów elektronicznych w Libanie. Umożliwi on setkom tysięcy syryjskich uchodźców zaspokojenie swoich potrzeb żywi
Warszawa, 28.09.2015Październik miesiącem bezpłatnych badań nasieniaPrzez cały październik 2015 roku w ramach kampanii „Płodny Polak” młodzi mężczyźni będą mogli skorzystać z bezpłatnych badań nasienia. Pozwalają
Już w środę 12 grudnia, w ramach obchodów Tygodnia Mobilności Osób z Niepełnosprawnością, odbędzie się XVII edycja Wielkiej Gali INTEGRACJI. To okazja do przedstawienia i omówienia wytyczanych kierunków zmian istotnych dla
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu propagowanie profilakty
W ramach kampanii „Polka w ciąży” przedstawiamy pierwszą część artykułu autorstwa Prof. dr hab. n. med. Leszek Pawelczyka i dr n. med. Marcin Kormana z Kliniki Niepłodności i Endokrynologii Rozrodu Uniw