Celem kampanii edukacyjnej ?Zdrowy Start? jest zachęcenie Polaków do zmiany nieprawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach akcji sześć rodzin, wyłonionych na podstawie nadesłanych zgłoszeń, zostanie poddanych prawdziwej żyw
W ramach kampanii „Polka w ciąży” przedstawiamy pierwszą część artykułu autorstwa Prof. dr hab. n. med. Leszek Pawelczyka i dr n. med. Marcin Kormana z Kliniki Niepłodności i Endokrynologii Rozrodu Uniw
Warszawa, 8 września 2020 r.INFORMACJA PRASOWAWydaje się, że problem nietrzymania moczu to domena osób starszych i dolegliwość naturalnie pojawiająca się z wiekiem. Nic bardziej mylnego! Choć najczęściej dotyka kobiet po m
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 11 czerwca 2018 r.Od dnia narodzin nasze dzieci potrzebują szczególnej troski. Często jednak codzienna pielęgnacja nie zapewnia prawidłowego rozwoju psychoruchowego naszych najmłodszych. Z pomocą pr
Headlines Porter Novelli prezentuje najnowsze badanie opinii pt. „Polacy o zdrowym stylu życia.” – część pierwsza – jak Polacy definiują zdrowy styl życia i czy sami go stosują ? …
Nestlé Infant Nutrition to należący do grona liderów producent produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajduje się szeroka gama produktów, takich jak: mleka, kleiki, kaszki, soki, wo
Warszawa, 9 czerwca 2016Rośnie liczba pacjentek z zagranicy leczących niepłodność w Klinice BocianKlinika Bocian, jedna z wiodących klinik zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce, w latach 2013-2015 zwiększyła czt
Do zespołu Headlines Porter Novelli dołączył Jakub Karasek, który objął stanowisko Junior Consultanta. We współpracy z Martą Winiarską, Karasek będzie uczestniczył w działaniach PR-owych na 5 zagranicznych rynkach w ramac
1 kwietnia 2008 roku w sprzedaży pojawiły się wyjątkowe produkty: pierwsze na polskim rynku desery jogurtowe stworzone specjalnie z myślą o niemowlętach: MISIOWE JOGURCIKI Nestlé. MISIOWY JOGURCIK wypełnia istniej
Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyCelebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #Sił