Kiszonka to podstawowa pasza objętościowa w żywieniu bydła. Jej jakość wpływa w ogromnym stopniu na zdrowotność, wydajność i przyrosty pogłowia. Dlatego ważne jest
W ramach kampanii „Polka w ciąży” przedstawiamy drugą część artykułu autorstwa Prof. dr hab. n. med. Leszek Pawelczyka i dr n. med. Marcin Kormana z Kliniki Niepłodności i
Rusza konkurs dla przedstawicieli mediów, będący częścią kampanii społecznej „Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”. Do udziału w konkursie zapraszamy dzienn
Jak wychowuje dziecko mama, a jak tata? Stereotypowo przyjmuje się, że rolę dominującą w wychowaniu dziecka odgrywa matka. Nowoczesny model rodziny, często jednak różni się […]
Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentówW ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.Zmiany zostały
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 10.01.2019 Droga Mamo: Łap chwile, tak szybko przemijają! Macierzyństwo to chwile. Chwile radości, gdy na buźce Malucha pojawi się uśmiech; chwile zmęczenia, […]
Nowe inicjatywy ogłoszone na Światowym Kongresie Handlu Detalicznego przybliżają konsumentom w całej Europie i na Bliskim Wschodzie walkę z głodem na świecie.Największe sieci detaliczne na
13 czerwca br. poznaliśmy zwycięzców 7. edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”. W kategorii „Żywnościowe produkty dla dzieci do lat
Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granic
Nestlé Infant Nutrition to należący do grona liderów producent produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajduje się szeroka gama produktów, takich jak: mleka, klei