Anetta Niemowle

Misiowy jogurcik

1 kwietnia 2008 roku w sprzedaży pojawiły się wyjątkowe produkty: pierwsze na polskim rynku desery jogurtowe stworzone specjalnie z myślą o niemowlętach: MISIOWE JOGURCIKI Nestlé.  MISIOWY JOGURCIK wypełnia istniejącą na rynku lukę w kategorii dań gotowych dla niemowląt i małych dzieci. Schemat żywienia dziecka wskazuje, że po 6 miesiącu życia do diety niemowlęcia powinny zostać wprowadzane posiłki mleczno-owocowe. Po dziesiątym miesiącu kilka razy w tygodniu powinien być podawany jogurt. Są to dodatkowe, poza mlekiem, źródła białka – potrzebnego do prawidłowego wzrostu dziecka oraz wapnia - niezbędnego do budowania kości i zębów malca.Do tej pory w Polsce brakowało produktów nabiałowych przeznaczonych specjalnie dla niemowląt. Matki chcąc uzupełnić dietę swoich pociech najczęściej podawały jogurty lub serki przeznaczone dla starszych dzieci. Z założenia są to jednak produkty przeznaczone dla dzieci powyżej 3 roku życia. Osobnymi normami żywieniowymi są bowiem objęte produkty wyłącznie dla niemowląt i małych dzieci, produkty takie mają wtedy wyraźne wskazanie wieku na opakowaniu. Jeżeli

Teaser

1 kwietnia 2008 roku w sprzedaży pojawiły się wyjątkowe produkty: pierwsze na polskim rynku desery jogurtowe stworzone specjalnie z myślą o niemowlętach: MISIOWE JOGURCIKI Nestlé.

 MISIOWY JOGURCIK wypełnia istniejącą na rynku lukę w kategorii dań gotowych dla niemowląt i małych dzieci. Schemat żywienia dziecka wskazuje, że po 6 miesiącu życia do diety niemowlęcia powinny zostać wprowadzane posiłki mleczno-owocowe. Po dziesiątym miesiącu kilka razy w tygodniu powinien być podawany jogurt. Są to dodatkowe, poza mlekiem, źródła białka – potrzebnego do prawidłowego wzrostu dziecka oraz wapnia – niezbędnego do budowania kości i zębów malca.

Do tej pory w Polsce brakowało produktów nabiałowych przeznaczonych specjalnie dla niemowląt. Matki chcąc uzupełnić dietę swoich pociech najczęściej podawały jogurty lub serki przeznaczone dla starszych dzieci. Z założenia są to jednak produkty przeznaczone dla dzieci powyżej 3 roku życia. Osobnymi normami żywieniowymi są bowiem objęte produkty wyłącznie dla niemowląt i małych dzieci, produkty takie mają wtedy wyraźne wskazanie wieku na opakowaniu. Jeżeli go nie posiadają, to nawet jeśli wyraźnie kierowane są do dzieci, to spełniają normy identyczne jak produkt dla dorosłych Takie produkty nabiałowe nie są dostosowane do specyficznych potrzeb rozwijającego się organizmu niemowlęcia.

MISIOWY JOGURCIK to całkowicie nowa kategoria, która wychodzi naprzeciw potrzebom niemowląt i oczekiwaniom mam. Jako jedyny jogurcik spełnia wysokie wymagania stawiane produktom dla niemowląt. Jest skomponowany ze starannie wyselekcjonowanych i przebadanych składników, poziom zawartego w nim białka jest specjalnie obniżony by nie obciążać nerek malca, zawiera wyłącznie naturalne składniki owocowe. Co również jest bardzo istotne, to fakt, że dzięki procesowi pasteryzacji nie musi być przechowywany w lodówce, dzięki czemu mama może podać go niemowlęciu w każdym momencie, bez konieczności podgrzewania. Z tych powodów MISIOWY JOGURCIK – świetny na drugie śniadanie lub podwieczorek – idealnie sprawdzi się zarówno w domu, jak i na spacerze.

A to już wiesz?  Skąd się bierze kolka?

Podawanie MISIOWEGO JOGURCIKU pomaga również wykształcać prawidłowe nawyki żywieniowe u dziecka, przyzwyczajając go do smaku i konsystencji lekkich jogurtów, po które będzie ono dzięki temu chętniej sięgało w przyszłości.

MISIOWY JOGURCIK to produkt w 100% naturalny, bez jakichkolwiek sztucznych barwników czy konserwantów. Zawiera naturalne składniki owocowe a dodatkowo wzbogacono go w wapń, magnez i witaminę B2. Jeden kubeczek MISIOWEGO JOGURCIKU pokrywa 25% dziennego zapotrzebowania dziecka na wapń.

Najwyższą jakość MISIOWEGO JOGURCIKU potwierdziła pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka.

W portfolio nowego produktu znajdują się cztery warianty smakowe:

  • Po 6 miesiącu życia: MISIOWY JOGURCIK jagoda, malina i gruszka
  • Po 9 miesiącu życia: MISIOWY JOGURCIK truskawka.

W sprzedaży dostępny w formie czteropaku (4x100g), w cenie około 9 zł za 4 sztuki.

Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie kampanią reklamową w wybranej prasie dla matek. Reklamę przygotowała agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Dodatkowe wsparcie pojawi się na stronie internetowej www.nestle.pl/dziecko oraz w materiałach skierowanych bezpośrednio do rodziców.

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy