Anetta

Nowe opakowania GERBER – Informacje dodatkowe

Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentówW ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.Zmiany zostały dokonane, aby: ułatwić mamie odnalezienie produktów GERBER na półce sklepowejdostarczyć w czytelnej formie wszystkich ważnych informacji o produkcieujednolicić cały portfel markiwyróżnić produkty GERBER pośród innych dostępnych na półkach sklepowychNowa etykieta GERBERNa etykietach znajdują się nowe, czytelne ikony dla poszczególnych kategorii produktów: Obiadek, Zupka, Deser, Soki, zaprojektowane w dziecięcej, kolorowej stylistyce. Symbole mają ułatwić szybkie odnalezienie poszukiwanego produktu na półce. Dodatkowym ułatwieniem jest kolor etykiety i pasek nawigacyjny w kolorze odpowiednim do kategorii produktu umieszczony na dole, wzdłuż etykiety.Na froncie opakowania została wyodrębniona specjalna strefa informacyjna dla mamy, w której znajdują się ważne informacje na temat produktu. Ten element

Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentów

W ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.

Zmiany zostały dokonane, aby:

  • ułatwić mamie odnalezienie produktów GERBER na półce sklepowej
  • dostarczyć w czytelnej formie wszystkich ważnych informacji o produkcie
  • ujednolicić cały portfel marki
  • wyróżnić produkty GERBER pośród innych dostępnych na półkach sklepowych

Nowa etykieta GERBER

Na etykietach znajdują się nowe, czytelne ikony dla poszczególnych kategorii produktów: Obiadek, Zupka, Deser, Soki, zaprojektowane w dziecięcej, kolorowej stylistyce. Symbole mają ułatwić szybkie odnalezienie poszukiwanego produktu na półce. Dodatkowym ułatwieniem jest kolor etykiety i pasek nawigacyjny w kolorze odpowiednim do kategorii produktu umieszczony na dole, wzdłuż etykiety.

Na froncie opakowania została wyodrębniona specjalna strefa informacyjna dla mamy, w której znajdują się ważne informacje na temat produktu. Ten element etykiety jest bardzo czytelny
i przejrzysty. Dodatkowo, zgodnie z preferencjami konsumentów, została powiększona ikona
z wiekiem podawania danego produktu.

Dla ułatwienia w nawigacji zostały także wprowadzone nowe tacki – opakowania zbiorcze dla większej liczby produktów. Tacki zawierają 6 produktów w przypadku linii GERBER BIO
i posiłków GERBER po 1 roku oraz 12 w przypadku pozostałych produktów.

Na tackach znajdują się takie same ikony dla poszczególnych kategorii (Obiadek, Deser, Zupka, Sok), które znajdują się na produktach. Bezpośrednim nawiązaniem do opakowań pozostałych marek firmy Nestlé jest umieszczony na etykiecie GERBER tzw. KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé. Opracowany przez ekspertów ds. żywienia KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé pozwala poznać wartość odżywczą wybranego produktu, tj. jego wartość energetyczną oraz zawartość białka, węglowodanów i tłuszczów w danym produkcie. Wartości te przeliczone są na 100 g lub 100 ml oraz 1 porcję produktu. Na opakowaniach dodatkowo znajdują się informacje
o zawartości m.in. błonnika, sodu, cukrów oraz nasyconych kwasów tłuszczowych. Oprócz tabeli wartości odżywczych KOMPAS ŻYWIENIOWY® posiada jeszcze pole: „Warto wiedzieć” zawierające informacje żywieniowe dotyczące danego produktu. Mogą to być zarówno wiadomości na temat składników odżywczych zawartych w produkcie, jak również jego wpływu na zdrowie. Kolejne pole „Zapytaj eksperta” jest bardzo cenione przez rodziców, z uwagi na znajdujący się tam numer telefonu oraz adres strony internetowej, dzieki którym mogą bezpośrednio skontaktować się ze specjalistami ds. żywienia.

Na nowych etykietach znajduje się zmodyfikowane logo GERBER – jako dodatkowy element logo została dodana informacja związana z datą powstania marki – „od 1928”. Logo GERBER pojawia się również jako nowy element na wieczku.

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Easy Reach Flosser – nowa jakość nitkowania od Jordan!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy