W ramach kampanii „Polka w ciąży“ przedstawiamy drugą część artykułu autorstwa prof. dr hab. n. med. Mirosława Wielgosia i dr n med. Doroty Bomby-Opoń z I Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszaw
INFORMACJA PRASOWA,Warszawa, 1 marca 2018 rokuSzczęśliwy rodzic przyzna, że dziecko to największy skarb. Choć na jego przyjście przygotowujemy się aż dziewięć miesięcy, ilość zmian, które pojawiają się po narodzinach
Wrocław, 10.10.2017INFORMACJA PRASOWAMARKA: HOLLEPRODUKT: KASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO od 10. miesiąca życia – 250 gKASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO – wartościowy i pyszny po
Konferencja 15.11.2013 Giełda Papierów Wartościowych, Warszawa…
Informacja prasowa „Drugiej szansy nie będzie” – te mocne, a zarazem niezwykle przekonujące słowa zostały użyte w kampanii edukacyjnej na temat pozyskiwania krwi pępowinowej przy porodzie. Celem akcji jest zachęcenie rod
Pierwsze na polskim rynku parówki dla dzieci po 1. roku życiaOpakowanie – słoiczek 125 g, masa netto 70 gData wprowadzenia na rynek – lipiec 2009 r.Sugerowana cena detaliczna – ok. 3,95 PLNPar&oacut
Rusza konkurs dla przedstawicieli mediów, będący częścią kampanii społecznej ?Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!?. Do udziału w konkursie zapraszamy dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych. …
Warszawa, 26 marca 2018 r.Piękny brzuch także po ciążyCiąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety, w którym najważniejsze jest dziecko. O wszystkim innym zaczynamy myśleć już po tym, jak pojawi się ono na świecie i