LIFESTYLE Zdrowie

Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski

Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja

Data publikacji: 2018-05-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski
Kategoria: LIFESTYLE, Zdrowie

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski LIFESTYLE, Zdrowie - Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

 

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki Herbapol pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!”. W telewizji wyświetlane są spoty promujące bogate w benefity herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski, zachęcające konsumentów do korzystania z ich dobroczynnego wpływu na organizm przez cały dzień.

Dodatkowo, reklamę kończy plansza z nowością – produktem Zielnik Polski Esencja Zdrowia, który łączy w sobie korzystne działanie ziół i owoców w wygodnej, płynnej formie. Warto podkreślić, że jest to pierwsze wsparcie dla tej kategorii w telewizji.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski LIFESTYLE, Zdrowie - Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Zdrowie

A to już wiesz?  Mamo, czy wiesz wszystko o rozwoju brzuszka swojego maluszka?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy